KLIJENT:

Fran-Pek

Sekula d.o.o.

VIZUALNI IDENTITET

Pekarni Fran-Pek, njihovom lancu prodajnih mjesta i njihovoj paleti proizvoda oblikovali smo novi vizualni identitet. Logotip smo redizajnirali, modernizirali, definirali kolor paletu novog identiteta i kreirali teksturu isprepletenih linija kojom smo dekorirali interijere, eksterijere i naglašavali novi dizajn proizvoda. 

OSLIKAVANJE PRODAJNIH MJESTA

Prodajne jedinice u formi kioska oslikali smo novim vizualnim identitetom sa naglaskom na kebab kao novitet u prodajnom programu klijenta. 

Kioske smo obljepili folijama, translucentnim naljepnicama, konutno rezanim naljepicama, otisnutim magnetnim pločama. 

OSLIKAVANJE PROIZVODA

Paralelno sa novim korporativnim dizajnom i dizajnom prodajnih mjesta, Fran-Pek pekarskim proizvodima stvorili smo također novi vizualni identitet.