KLIJENT: Fran-Pek / Sekula d.o.o.
DESIGN: Ivana Martinčić Malovec
VIZUALNI IDENTITET
Pekarni Fran-Pek, njihovom lancu prodajnih mjesta i njihovoj paleti proizvoda oblikovali smo novi vizualni identitet. Logotip smo redizajnirali, modernizirali, definirali kolor paletu novog identiteta i kreirali teksturu isprepletenih linija kojom smo dekorirali interijere, eksterijere i naglašavali novi dizajn proizvoda.
OSLIKAVANJE PRODAJNIH MJESTA
Prodajne jedinice u formi kioska oslikali smo novim vizualnim identitetom sa naglaskom na kebab kao novitet u prodajnom programu klijenta.
Kioske smo obljepili folijama, translucentnim naljepnicama, konutno rezanim naljepicama, otisnutim magnetnim pločama.
OSLIKAVANJE PROIZVODA
Paralelno sa novim korporativnim dizajnom i dizajnom prodajnih mjesta, Fran-Pek pekarskim proizvodima stvorili smo također novi vizualni identitet.