Tjelesna aktivnost

Kada je riječ o kvalitetnoj i sigurnoj regulaciji šećera u krvi tada tjelesno vježbanje poprima jako bitnu ulogu. Osobe koje imaju problem s regulacijom šećera imaju višestruke koristi od svake aktivnosti.

SAVJETI ZA TJELOVJEŽBU I REGULACIJU ŠEĆERA U KRVI:

•  VJEŽBAJTE I TRENIRAJTE SVAKODNEVNO

•  JUTRO JE NAJBOLJE VRIJEME ZA VJEŽBANJE

•  ŠETNJA JE JEDAN OD NAJBOLJIH TJELOVJEŽBA

•  ODABERITE ADEKVATAN PROGRAM VJEŽBANJA

•  VODITE ZABILJEŠKE SVOG PLANA VJEŽBANJA

  • Facebook
  • Instagram
  • YouTube
hamburger.png
Logo_Abbott.png

Tjelesna aktivnost povećava osjetljivost stanica organizma na inzulin tako da stanice tkiva povećavaju svoju sposobnost vezanja inzulina pa osoba s dijabetesom koja vježba može povećati unos glukoze kod iste koncentracije inzulina, ili pak postepeno smanjivati doze inzulina ili oralnog antidijabetika.

Tjelesnom aktivnošću kontrolira se tjelesna masa. Gubitak na težini u osoba s dijabetesom tipa 2 povećava kontrolu razine glukoze u krvi. Mnogo oboljelih, kada počnu sa programom vježbanja, pažljivije kontroliraju prehranu i pažljivije prate razinu šećera (glukoze) u krvi.

Tjelesna aktivnost smanjuje kardiovaskularne rizične faktore koji u kombinaciji sa dijabetesom dovode do aterosklerotske bolesti srca i krvnih žila, smanjuje razinu serumskih lipida, smanjuje stres.

Vježbanje ima veliki psihološki učinak. Uspostava kontrole nad šećernom bolesti reflektira se i na druga područja života. Povećava se samopouzdanje, manja je ovisnost o lijekovima - kontrola nad svojom bolesti jest zapravo kontrola nad jednim važnim dijelom svakodnevnog života.